See me, Feel me, Touch me, Heal me – TOMMY is ons innovatieve gezondheids- en hospitalityconcept in een multi-use complex dat wonen combineert met gezondheid, beweging, ontmoeting, wellness, voeding en recycling, en vergroening. De nieuwbouw die we als nieuwe hartkamer in de wijk ontwikkelen is de architectonische vertaling hiervan. Een complex dat inspireert om te bewegen en faciliteert om heerlijk te leven.

TOMMY staat voor een hoogwaardige kwaliteit van leven. Voor een omgeving waarin mensen bewuster en gezonder leven. Elkaar ontmoeten. Genieten. En van betekenis zijn. Met een uniek pakket van woningen, voorzieningen, diensten en een aantrekkelijke openbare ruimte voegt TOMMY een wel heel bijzonder stukje binnenstad toe. Toegankelijk voor iedereen. Met als centrale plekken de recreatiehaven en de kas in de groene stadstuin – voor werken, horeca, cursussen en allerhande (spontane) initiatieven.

TOMMY’s kernwaarden: gezondheid, gastvrijheid en innovatie. Mensen gezond houden en maken (preventie!). Bewoners en bezoekers het gevoel geven dat ze er mogen zijn. En gebruik maken van de nieuwste toepassingen en inzichten op technisch en sociaal vlak.

TOMMY creëert een leefmilieu dat alle zintuigen prikkelt. In een diffuus en verrassend landschap met zo min mogelijk grenzen kun je heerlijk dwalen en word je verleid en uitgedaagd om te bewegen.

Het organisatiemodel van TOMMY staat als een huis. Sterke lokale en (inter)nationale partners hebben zich aan TOMMY verbonden. Samen met hen en bewoners maken we van TOMMY een nieuwe, verbindende en toonaangevende hotspot voor wijk en stad!

TOMMY is… wonen, anderhalvelijnszorg, (zorg)hotel, stadslandbouw in containers en kassen, ruimte voor initiatieven, eet- en drinkgelegenheden, creatieve werkplekken en ateliers, wellness, fitness, recreatiehaven, veel groen, aantrekkelijke routes, smart-parking, bewegingsapp, wijkkart, beheer en hospitalitymanagement.

De plannen voor TOMMY hebben een stedelijke allure op het menselijke schaalniveau. Deze opzet is een bewuste keuze om meer impact te genereren en kwaliteit in de wijk te brengen voor een brede doelgroep. Voor jong en oud. Voor alle leefstijlen. TOMMY, daar wil je deel van uitmaken!

Download hier de twee panelen met de beelden van TOMMY als idee voor een locatie in de Groningse Oosterparkwijk.

Kijk ook eens op http://www.tommyoosterparkwijk.nl

BewarenBewaren

BewarenBewaren