Visie

Beyond Now houdt van wonen én van bewoners. Wij hebben de ervaring dat als mensen prettig wonen, dat twee prachtige effecten heeft. 1) De mensen zijn gelukkiger en actiever in de samenleving, en 2) de economie en de woningmarkt varen er wel bij. Deze effecten zijn groter naarmate huizen en buurten beter aansluiten bij de leefstijlen en persoonlijkheden van mensen. Vanuit die overtuiging geloven wij dat vraaggestuurd (her)ontwikkelen en beheren van groot belang is in onze samenleving. Wij merken dat als je woonproducten maakt die mensen in het hart raken, mensen makkelijker te verleiden zijn en ook nog eens je grootste ambassadeur worden.

Kernactiviteit van Beyond Now is het achterhalen van de wensen van mensen en deze wensen toe te passen in de concept- of projectontwikkeling. Daarbij gaat het niet alleen om de uitgesproken woonwensen, maar nadrukkelijk ook om de latente behoeften. We doen dit door continu alert te zijn op (nieuwe) trends in de samenleving, door de juiste gesprekstechnieken toe te passen tijdens workshops, interviews of woonateliers en door ideeën en ontwikkelrichtingen te toetsen bij focusgroepen die we samenstellen op basis van doelgroepprofielen. Vervolgens zien wij het als de taak van ons, professionals, om de vertaalslag te maken naar realistische en verleidende woonconcepten en –producten. Afhankelijk van de wensen van de doelgroep heeft de potentiële koper of huurder daarbij ook een grote of kleinere rol. Bijvoorbeeld in de vorm van cocreatie. Met die betrokkenheid ‘op maat’ binden we hen tegelijkertijd aan het project.

Missie

Waar gaan we voor in ons werk? Het is onze missie om de volgende aspecten waar te maken:

 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *